می 16, 2023

سیستم روباتیک شیندلر برای آسانسور

امروز شیندلر از اولین سیستم نصب رباتیک برای آسانسورها (RISE) خبر داد و راه را برای اتوماسیون و دیجیتالی شدن بیشتر در صنعت آسانسور هموار کرد.

این راه حل نمونه اولیه با استفاده از ربات خودگردان و خودبالا، امکان نصب ایمن و با کیفیت بالا آسانسورها را فراهم می کند و برای استفاده در ساختمان های بلند بسیار مناسب است.

کارل هاینز بائر، مدیر ارشد فناوری گروه شیندلر گفت: “ما مفتخریم که این سیستم رباتیک نوآورانه را معرفی می کنیم که سطح جدیدی از ایمنی کارگران را فراهم می کند و به بهبود کیفیت کمک می کند.” این نمونه دیگری از تعهد شیندلر به ارائه راه حل های دیجیتالی و تحرک شهری برای شکل دادن به شهرهای هوشمند آینده است.

این فناوری نوآورانه اخیرا برای نصب چندین آسانسور در مجتمع های تجاری و ساختمان های بلند مسکونی در اروپا مورد استفاده قرار گرفت.

RISE برای از بین بردن کارهای تکراری و سخت فیزیکی حفر سوراخ های متعدد در دیوارهای بتنی، تنظیم پیچ های لنگر که دقت بیشتری در هنگام نصب ریل های راهنما ارائه می دهد و کاهش چشمگیر خطرات ایمنی در شرایط کاری سخت ایجاد شده است.

شیندلر پیشگام در فناوری آسانسور با سنت طولانی در توسعه راه حل های نوآورانه حمل و نقل، از جمله اولین حق ثبت اختراع آسانسور بدون اتاق ماشین است.

مشارکت تحقیقاتی با CTBUH

Schindler و شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه شهری (CTBUH) قرارداد همکاری دو ساله را امضا کردند که بر تحقیق در مورد روباتیک و فرآیندهای اتوماسیون در ساخت ساختمان‌های بلند تمرکز دارد. CTBUH یک سازمان غیرانتفاعی است که تبادل دانش در ساختمان های بلند را تسهیل می کند.

این تحقیق کارشناسان دانشگاهی و صنعتی را قادر می‌سازد تا به همراه محققان شیندلر کاربرد فناوری‌های روباتیک مورد استفاده در RISE را برای افزایش کیفیت و سرعت ساخت و ساز و در عین حال حفظ ایمنی در سایت‌ها بررسی کنند.

RISE در کنفرانس CTBUH 2018 در دبی از 21 تا 25 اکتبر 2018 همراه با چندین پیشنهاد نوآورانه شیندلر که راه حل های جابجایی را به شهرهای شهری می آورد به نمایش گذاشته می شود.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram